SaveCart

 

SaveCart to pierwsza firma w Polsce, w całości z polskim kapitałem, oferująca pełną personalizację sklepów online połączoną z systemem ratowania transakcji w czasie rzeczywistym. Misją firmy SaveCart jest ułatwianie i inspirowanie konsumentów do podejmowania decyzji zakupowych zarówno online jak i offline.

Specjalizujemy się w personalizacji przekazu w czasie rzeczywistym w segmencie nowych technologii – marketing automation.  Nasze unikatowe rozwiązania, bazujące na Big Data, służą podnoszeniu sprzedaży w sklepach internetowych.

Jak to działa?

SaveCart monitoruje i zapisuje pełną aktywność klientów sklepu, w tym niezarejestrowanych gości, niezalogowanych użytkowników oraz zalogowanych stałych klientów. Dzięki temu tworzy ich profile behawioralne i zapamiętuje preferencje. Narzędzie jest tak skonstruowane, że umożliwia dotarcie z wybranym komunikatem do konkretnego klienta lub całej grupy.

Co oferujemy?

M.in.

  • Wyświetlanie sprecyzowanych komunikatów w czasie rzeczywistym bezpośrednio na stronie sklepu. Angażując w ten sposób wybranych użytkowników do zakupów, inspirując produktami/kategoriami oraz odzyskując porzucone koszyki zakupowe;
  • E-mail marketing np. w połączeniu z kampaniami on-site;
  • Ankiety, zbieranie opinii użytkowników sklepów;
  • Generowanie leadów;
  • Powiadomienia web push z wieloma opcjami targetowania bazując na profilach behawioralnych;
  • Powiadomienia web push w połączeniu z dostępnością/zmianą ceny danego produktu;
  • Wyświetlanie rekomendowanych produktów z trzema poziomami rekomendacji.

Dlaczego SaveCart?

SaveCart jest prosty w obsłudze. Nie wymaga skomplikowanej integracji z serwerem lub bazą danych sklepu. Implementacja rozwiązania ogranicza się do wklejenia w stronę niewielkiego kodu. Jednocześnie cały proces związany z obsługą narzędzia jest po stronie SaveCart. Wszyscy klienci SaveCart zyskują dostęp do intuicyjnego panelu służącego do generowania kampanii oraz statystyk w czasie rzeczywistym. Mają również zapewnione wsparcie w przygotowaniu kampanii oraz dedykowanego opiekuna, który opiekuje się kampaniami i jest w stałym kontakcie z Klientem.

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, a nasze relacje opieramy na partnerstwie. Mamy doświadczonych specjalistów od konkretnych branż, którzy posiadają wiedzę know-how oraz bardzo dobrze znają rynek e-commerce.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami.