scrollscroll downdown

SaveCart w liczbach

ponad

160

milionów PLN

wartość uratowanych transakcji
przy zastosowaniu SaveCart

ponad

20%

wzrost sprzedaży

przy tym samym ruchu
na stronie

ponad

5

milionów odsłon

każdego dnia docieramy do tysięcy
wybranych użytkowników

Dlaczego SaveCart

Doświadczenie

SaveCart to nie tylko narzędzie. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, a nasze relacje opieramy na partnerstwie. Mamy doświadczonych specjalistów od konkretnych branż, którzy posiadają wiedzę know-how oraz bardzo dobrze znają rynek e-commerce. Z SaveCart korzystają zarówno małe jak i bardzo duże e-sklepy, które widzą przyszłość w personalizacji przekazu i budowaniu pozytywnych doświadczeń w kontakcie z użytkownikami sklepu.

Efektywność

SaveCart potrafi zwiększyć sprzedaż nawet ponad 20%. System można zintegrować zarówno ze znanymi platformami e-commerce (m.in. Shoper, Redcart, Prestashop, IAI Shop, Magento, Shopgold) jak i z własnymi, autorskimi rozwiązaniami. Integracja odbywa się po stronie SaveCart. Każdy Klient ma zapewnione wsparcie w przygotowaniu kampanii oraz dedykowanego opiekuna, który opiekuje się kampaniami i jest w stałym kontakcie z Klientem.

Możliwości SaveCart

  • Personalizacja real-time

    Unikatowe rozwiązania stosowane w SaveCart umożliwiają m.in. ratowanie porzucanych transakcji, podnoszenie wartości koszyka, angażowanie i inspirowanie użytkowników przebywających w sklepie internetowym do dokonania zakupów. Każda kampania i zawarty w niej przekaz może być skierowany do różnych grup użytkowników (np. nowych użytkowników, stałych klientów, powracających użytkowników), także z podziałem na dni i godziny.

  • Marketing Automation

    Łączymy monitoring aktywności klientów na stronie sklepu
    z e-mail marketingiem, powiadomieniami push i silnikiem rekomendacji. Pozwala to na szybsze zaoferowanie klientom tego czego aktualnie potrzebują.

  • Rozbudowana analityka

    Bezpośredni dostęp do raportów pozwala w szybki sposób ocenić efektywność kampanii i podjąć kolejne działania mające na celu podniesienie wartości sprzedaży. Dla każdej kampanii dostępne są statystyki, które pozwolą zorientować się, czy wybrane ustawienia spełniają oczekiwania i zakładane cele.

  • Trigger Marketing

    W oparciu o historię pobytu na stronie i historię zakupową poszczególnych użytkowników możemy precyzyjnie dotrzeć
    z komunikatem do określonej grupy odbiorców. System SaveCart analizuje, którzy klienci spełniają określone kryteria i kwalifikują się do otrzymania spersonalizowanego komunikatu.

  • Testy A/B

    Zastosowanie testów A/B pozwala ocenić odbiór wyświetlanego przekazu i poprzez to można od razu dostosować wygląd, treść komunikatu do potrzeb użytkowników. W ramach jednej kampanii można testować dowolną liczbę komunikatów.

  • Ankiety

    SaveCart umożliwia pozyskiwanie istotnych informacji w każdym momencie i w każdym miejscu na stronie dzięki rozbudowanym opcjom targetowania. Ankietę można wyświetlić np. w momencie porzucenia koszyka zakupowego przez użytkownika, badając powody rezygnacji z zakupów lub użytkownikowi, który często powraca na stronę sklepu, ale nie dokonuje zakupu.

  • Web Push

    Wyświetlenie komunikatów web push bezpośrednio w przeglądarce, nawet gdy użytkownik nie znajduje się na stronie sklepu lub ostatni raz przybywał na niej jakiś czas temu. Dodatkowo powiadomienia web push możemy łączyć z dostępnością/zmianą ceny produktu. Po zmianie statusu produktu użytkownik dostaje od razu powiadomienie push z przekierowaniem na stronę produktu.

  • Silnik Rekomendacji

    Silnik rekomendacji pozwala wyświetlać rekomendowane produkty z całego asortymentu sklepu internetowego dostosowane do preferencji klienta. Silnik oparty jest m.in. na metodzie collaborative filtering, analizującej wcześniejsze zachowanie użytkownika i jego relacje z innymi klientami (podobne preferencje) oraz podobieństwa produktów. Widget z silnikiem rekomendacji można ulokować w dowolnym miejscu na stronie.

  • Lead Generation

    Oferujemy precyzyjny system pozyskiwania leadów w sklepie internetowym uwzględniając m.in. profile behawioralne użytkowników, ich historię zakupową oraz zachowania on-site w czasie rzeczywistym.

  • Kreator

    Kreator to rozbudowane narzędzie, w którym przygotowuje się kreacje pod kampanie on-site. W ramach dostępnych opcji można m.in. dodawać własne grafiki, teksty, animacje, dobierać kolor i ustawienie CTA oraz tworzyć różne warianty komunikatów pod testy A/B.

  • Mobile API

    System SaveCart można zintegrować (obok sklepu internetowego) z dedykowaną aplikacją mobilną (poprzez API) łącząc w ten sposób potencjał kanału online (www) i kanału mobile.

  • Analiza predyktywna

    Zastosowanie rozwiązań z zakresu Big Data pozwala w pełni personalizować przekaz dostosowany do potrzeb i zainteresowań użytkowników, zwiększając prawdopodobieństwo dokonania zakupu. Poprzez zastosowanie analityki predyktywnej tworzone są profile behawioralne klientów na podstawie ich historii interakcji ze stroną sklepu. Dzięki temu rozwiązaniu nasz system potrafi z bardzo dużym prawdopodobieństwem przewiedzieć zachowanie użytkownika i uzależnić od niego charakter i rodzaj przekazu.

Skontaktuj się z Nami

 
Contact
kontakt@savecart.pl

Kontakt ws. współpracy
+48 600 320 649

Obsługa klienta
+48 733 392 669

Addresses
SaveCart Sp. z o.o.
ul. Brukselska 4
03-973 Warszawa