scrollscroll downdown

SaveCart w liczbach

ponad

200

milionów PLN

wartość uratowanych transakcji
przy zastosowaniu SaveCart

ponad

20%

wzrost sprzedaży

przy tym samym ruchu
na stronie

ponad

10

milionów odsłon

każdego dnia docieramy do tysięcy
wybranych użytkowników

Dlaczego SaveCart

Doświadczenie

SaveCart to nie tylko narzędzie. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, a nasze relacje opieramy na partnerstwie. Mamy doświadczonych specjalistów od konkretnych branż, którzy posiadają wiedzę know-how oraz bardzo dobrze znają rynek e-commerce. Z SaveCart korzystają zarówno małe jak i bardzo duże e-sklepy, które widzą przyszłość w personalizacji przekazu i budowaniu pozytywnych doświadczeń w kontakcie z użytkownikami sklepu.

Efektywność

SaveCart potrafi zwiększyć sprzedaż nawet ponad 20%. System można zintegrować zarówno ze znanymi platformami e-commerce (m.in. Shoper, Redcart, Prestashop, IAI Shop, Magento, Shopgold) jak i z własnymi, autorskimi rozwiązaniami. Integracja odbywa się po stronie SaveCart. Każdy Klient ma zapewnione wsparcie w przygotowaniu kampanii oraz dedykowanego opiekuna, który opiekuje się kampaniami i jest w stałym kontakcie z Klientem.

Możliwości SaveCart

  • Personalizacja real-time

    Unikatowe rozwiązania stosowane w SaveCart umożliwiają m.in. ratowanie porzucanych transakcji, podnoszenie wartości koszyka, angażowanie i inspirowanie użytkowników przebywających w sklepie internetowym do dokonania zakupów. Każda kampania i zawarty w niej przekaz może być skierowany do różnych grup użytkowników (np. nowych użytkowników, stałych klientów, powracających użytkowników), także z podziałem na dni i godziny.

  • Marketing Automation

    Łączymy monitoring aktywności klientów na stronie sklepu
    z e-mail marketingiem, powiadomieniami push i silnikiem rekomendacji. Pozwala to na szybsze zaoferowanie klientom tego czego aktualnie potrzebują.

  • Rozbudowana analityka

    Bezpośredni dostęp do raportów pozwala w szybki sposób ocenić efektywność kampanii i podjąć kolejne działania mające na celu podniesienie wartości sprzedaży. Dla każdej kampanii dostępne są statystyki, które pozwolą zorientować się, czy wybrane ustawienia spełniają oczekiwania i zakładane cele.

  • Trigger Marketing

    W oparciu o historię pobytu na stronie i historię zakupową poszczególnych użytkowników możemy precyzyjnie dotrzeć
    z komunikatem do określonej grupy odbiorców. System SaveCart analizuje, którzy klienci spełniają określone kryteria i kwalifikują się do otrzymania spersonalizowanego komunikatu.

  • Testy A/B

    Zastosowanie testów A/B pozwala ocenić odbiór wyświetlanego przekazu i poprzez to można od razu dostosować wygląd, treść komunikatu do potrzeb użytkowników. W ramach jednej kampanii można testować dowolną liczbę komunikatów.

  • Ankiety

    SaveCart umożliwia pozyskiwanie istotnych informacji w każdym momencie i w każdym miejscu na stronie dzięki rozbudowanym opcjom targetowania. Ankietę można wyświetlić np. w momencie porzucenia koszyka zakupowego przez użytkownika, badając powody rezygnacji z zakupów lub użytkownikowi, który często powraca na stronę sklepu, ale nie dokonuje zakupu.

  • Web Push

    Wyświetlenie komunikatów web push bezpośrednio w przeglądarce, nawet gdy użytkownik nie znajduje się na stronie sklepu lub ostatni raz przybywał na niej jakiś czas temu. Dodatkowo powiadomienia web push możemy łączyć z dostępnością/zmianą ceny produktu. Po zmianie statusu produktu użytkownik dostaje od razu powiadomienie push z przekierowaniem na stronę produktu.

  • Silnik Rekomendacji

    Silnik rekomendacji pozwala wyświetlać rekomendowane produkty z całego asortymentu sklepu internetowego dostosowane do preferencji klienta. Silnik oparty jest m.in. na metodzie collaborative filtering, analizującej wcześniejsze zachowanie użytkownika i jego relacje z innymi klientami (podobne preferencje) oraz podobieństwa produktów. Widget z silnikiem rekomendacji można ulokować w dowolnym miejscu na stronie.

  • Lead Generation

    Oferujemy precyzyjny system pozyskiwania leadów w sklepie internetowym uwzględniając m.in. profile behawioralne użytkowników, ich historię zakupową oraz zachowania on-site w czasie rzeczywistym.

  • Kreator

    Kreator to rozbudowane narzędzie, w którym przygotowuje się kreacje pod kampanie on-site. W ramach dostępnych opcji można m.in. dodawać własne grafiki, teksty, animacje, dobierać kolor i ustawienie CTA oraz tworzyć różne warianty komunikatów pod testy A/B.

  • Mobile API

    System SaveCart można zintegrować (obok sklepu internetowego) z dedykowaną aplikacją mobilną (poprzez API) łącząc w ten sposób potencjał kanału online (www) i kanału mobile.

  • Analiza predyktywna

    Zastosowanie rozwiązań z zakresu Big Data pozwala w pełni personalizować przekaz dostosowany do potrzeb i zainteresowań użytkowników, zwiększając prawdopodobieństwo dokonania zakupu. Poprzez zastosowanie analityki predyktywnej tworzone są profile behawioralne klientów na podstawie ich historii interakcji ze stroną sklepu. Dzięki temu rozwiązaniu nasz system potrafi z bardzo dużym prawdopodobieństwem przewiedzieć zachowanie użytkownika i uzależnić od niego charakter i rodzaj przekazu.

Skontaktuj się z Nami

 
Contact
kontakt@savecart.pl

Kontakt ws. współpracy
+48 600 320 649

Obsługa klienta
+48 696 601 273
+48 794 911 021

Addresses
SaveCart Sp. z o.o.
ul. Rzymska 11
03-976 Warszawa